دلیل تغییر صداپیشه ی سم فیشر توسط یوبی سافت مشخص شد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : شنبه 22 تير 1392
نویسنده : داني

کارگردان هنری عنوان «اسپلینتر سل: لیست سیاه» (Splinter Cell: Blacklist) از دلایل کنار گذاشتن Michael Ironside صدا پیشه سابق سم فیشر و جایگزین کردن Eric Johnson که برای اولین بار در سری اسپلینتر سل اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهد، او همچنین از تصمیم گیری درمورد عوض کردن صدا پیشه سم فیشر در بازی جدید می‌گوید.

آقای Maxime Béland در این باره گفت:

“در اصل این موضوع به قبل از استفاده از “موشن کپچر” برمی‌گردد. خوب ما یک بازیگر برای انجام کارهای موشن کپچر و حرکتی سم فیشر استخدام کردیم، سپس ما از Michael Ironside برای صداپیشگی سم استفاده کردیم، سپس ما از انیماتورها خواستیم تا چهره سم را به صورت انیمیشن طراحی کند. حالا شما ۳ نفر را برای انجام کارهای Performers دارید. Michael Ironside برای صداپیشگی، انیماتور برای طراحی صورت و چهره و در آخر یک بازیگر برای انجام کارهای حرکتی و موشن کپچر.
ما نیاز به کسی داشتیم که نه تنها وظیفه صدا پیشگی فیشر را برعهده گیرد بلکه کارهای فیزیکی و حرکتی او را نیز انجام بدهد.”

Béland ادامه داد:

“بنابراین ما می‌دانستیم که می‌خواهیم در Blacklist حوادث زیاد، صحنه‌های سینماتیک را بیافرینیم. بنابراین ما می‌دانستیم که باید اول از پرفورمنس کپچر شروع کنیم.
تفاوت بین موشن کپچر و پرفورمنس کپچر این است که در پرفورمنس همه جزییات با هم ضبط می شود. در این نوع ما یک بازیگر داریم که همزمان بدن، صدا و چهره اش ضبط می شود. یک دوربین داریم که همه انیمیشنهای صورت را همان لحظه ضبط می کند، زیرا حرکات واقعی یک بازیگر ضبط می شود و در آن واحد درجه کیفی افزایش پیدا می کند.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب